20180303_110505-1.jpg

On tämä fitnesskuplassa elo ajoittain aika hupaisaa. Käväisin tässä yhtenä päivänä veljelläni, vihreä kylmäkassi tuttuun tapaan kannossa. Muut jo olivat päiväkaffeen kanssa naposteltavansa nauttineet, kun minä olin vasta saamassa omia herkkujani pöytään. Olin valmistanut itselleni valkuaisvaahtoa, tilkalla kaloritonta makusiirappia maustettuna ja suolapalaksi vaahdotetulle kananmunapohjalle valmistetun kalkkunajuustominipizzan. Olen viime aikoina aika monet valkuaiset vaahdottanut, sanonpa vaan sen. Vaan oliko vaihtoehtoja, kun pääosa päivän hiilareista menee tällä hetkellä aamu- ja iltapuuroannoksiin. Vielä uppoaa kananmuna poikineen muutaman viikon ajan. Tämä on niin kiintoisaa, miten Auroran kroppa eri juttuihin reagoi. Välillä tyhjennetään kropan hiilarivarastot ja sitten täytetään ne tankkauspäivänä nopeilla hiilihydraateilla. Se buustaa aineenvaihduntaa kivasti ja Auroran kroppa tykkää. Tällä dieetillä on hiilarit jo nyt tiputettu 60-80 gramman välille päivää kohden. Yksi desi kaurahiutaleita sisältää  reilun 20 g hiilihydraatteja, banaani 22g ja 3 riisikakkua n.15g. Offkaudella hiilihydraattien päivittäinen määrä on reilusti yli 300g. Tänä vuonna kaloreita on nyt jo tiputettu napsakasti; ensi viikolla niitä on "kokonaista" 1500. Paino on nyt niissä lukemissa, joissa oltiin viime dieetillä huhtikuun alussa ja kyllähän kunto on jo rapsakoitunut. Tosin vielä on laardia poltettavaksi, jaloista sitä ilomielin lahjoittaisin pois. Vielä on kuitenkin seitsemän viikkoa aikaa ja monta konstia käyttämättä. Tässä kohtaa tapahtuvat suurimmat muutokset ja kupla Auroran ympärillä pienenee entisestään. Arki täyttyy normijuttujen lisäksi ihanista aamulenkeistä ja posetreeneistä. Poseja stressaan tällä hetkellä eniten. Onneksi olen tavannut salilla supermimmit Elinan ja Katrin, joiden kanssa teemme yhteisposeeraustreenejä. Kivaa ja hyödyllistä. Tällä viikolla kävin moikkaamassa stylistiani Laura Ahokasta, loistavaa antaa kisalookinsa ammattilaisen käsiin. Käväisin myös Lahdessa Janka Lehikoissn ja Riitta Koukkarin tsekkauksessa. Kehitystä on tapahtunut, mutta vielä riittää tehtävää. Olen realisti ja tiedän, että tällä matkalla ei ole oikoteitä. Nyt mennään siihen asti, mihin päästään terveyttä uhraamatta ja ensi vuoteen tehdään sitten taas astetta parempi versio Aurorasta.

Olen saanut viettää hyvin miellyttävän alkuvuoden ja olen siitä kiitollinen. Varmaan siitä syystä olen ollut erittäin energinen, jopa salilla olen saanut vielä lisäillä treenipainoja. Yksi unelmistani toteutui, kun minusta tehtiin Silta-lehteen juttu. Sain tuoda uusia näkökulmia tähän lajiin ja sen ohella artikkelissa oli myös henge!linen aspekti. Päivittäiseen elämääni kuuluu olennaisimpana osana Taivasyhteys, se on perustana kaikelle tekemiselleni. Kuten teinimuruni sanoo, olen ärsyttävän positiivinen ja energinen...mutta varoituksen sananen lähiviikoille; Auroralta saattaapi napsahtaa aikas suoriakin kommentteja. Siitä on jo hieman saatu osviittaa ja tiedättekö, se ei oikeastaan ole huono asia. Olen yleensä aika kiltti ja sovitteleva ja suoraan sanoen inhoan riitaa. Joskus on kuitenkin hyvä tuulettaa tunteita ja sanoa mitä ajattelee. Niin kuin nyt; Aurora on ihan järjettömän onnellinen ja tyytyväinen!!! Tulipas sanottua😁💖.

Kevätaurinkoisin terkuin, Aurora